Werken als intercedent

Werken als intercedent staat bij ons gelijk aan werkplezier!

Snappen wat mensen en klanten zoeken voor werk of nieuwe collega en precies dat voor ze vinden! Hoppa! Dat doe je simpel gezegd als intercedent. Werken als intercedent bij Tempo-Team houdt natuurlijk meer in. Wat precies? Dat lees je hier. 

Snel naar: 

Snelle jelle! Al enthousiast om de vacatures te bekijken? Klik hier! 

Intercedent vacatures

Werken bij Tempo-Team

Wij geloven er in dat als je doet wat je leuk vindt, je meer plezier haalt uit je werk. Daarom zorgen we er bij Tempo-Team voor dat iedereen met plezier naar werk gaat. Elke dag weer! Bekijk hieronder de video om alvast de sfeer te proeven van het werken als intercedent bij Tempo-Team. 

Wat is een intercedent? 

De schakel, verbinder, matchmaker: als intercedent zorg je dat de juiste kandidaten en klanten (bedrijven) elkaar vinden. Op elk potje past een deksel. Alleen soms hebben mensen wel wat hulp nodig om die deksel te vinden. Of juist dat potje.

En ja, wij hebben er ook al aan gedacht: een Tinder voor banen! Een gat in de markt. Maarja, persoonlijke hulp is wel véél gezelliger natuurlijk. En effectiever, geloof ons. Dus tadaaaaa... hierbij het bestaansrecht van een intercedent! Als intercedent kan jij het dagelijkse leven van mensen alleen maar mooier maken. Leuk!

Je zoekt en vindt bedrijven die met ons, Tempo-Team, willen samenwerken. Gevonden? Lekker! Vanaf dan maak je ze blij door toppers van kandidaten voor ze te vinden. Je helpt zo bedrijven aan leuke nieuwe medewerkers EN mensen aan een nieuwe baan. Twee vliegen in één klap. Een baan waar ze - net als jij - elke dag met veel plezier naar toe gaan. Een baan waar ze zin in hebben. Een baan die goed bij ze past. Daar ga je voor als intercedent. 

Ons motto? Doe werk wat je leuk vindt, daar wordt iedereen blij van!

 En als mensen eenmaal lekker op hun plek zitten, dan blijf je hun aanspreekpunt. Wanneer krijg ik m’n salaris? Hoe zit het eigenlijk met vakantiedagen? Als intercedent weet én geef je antwoord. Hop!

Wat doet een intercedent?

Als intercedent weet je de juiste mensen te vinden: de kandidaten. Ze kunnen het werk dat ze moeten doen goed én vinden dat ook nog eens heel erg leuk. Want alleen met die twee ingrediënten heb je gegarandeerd succes. En dat willen we! Hoe je deze perfecte kandidaten vindt, bepaal je lekker zelf. Je onderzoekt wie je doelgroep is, waar je ze vindt en hoe je ze enthousiast maakt om te solliciteren. Een mooie vacaturetekst? Die schrijf je lekker zelf. Een evenement organiseren of da...

Lees meer

Als intercedent help je mensen aan werk. Wat heb je daarvoor nodig? Precies! Werk. Daarom ben je altijd op zoek naar nieuwe klanten. Je benadert potentiële opdrachtgevers en vraagt of ze willen samenwerken. Gelukt? Top, lekker bezig!   Vanaf dat moment mag je jezelf ook accountmanager van deze klant noemen. Gefeliciteerd! Wat dat inhoudt? De klant komt naar je toe met alle vragen, die gaan over nieuwe medewerkers. Van vacatures tot tarieven. En van planning tot een opleidingstraject...

Lees meer

Oké, je hebt die topper gevonden. Hij of zij is op gesprek bij de klant geweest en je hoort dat de klant net zo enthousiast is én de kandidaat wil aannemen. Yes! Een bijzonder moment. Je krijgt er als intercedent namelijk een verantwoordelijkheid bij. Je bent nu werkgever voor de kandidaat. Wauw!  Hoe werkt dat? Nou, de kandidaat is officieel uitzendkracht en in dienst bij Tempo-Team. Daarom weten ze je vanaf dat moment ook te vinden voor hun vragen. Een nieuwe opdracht, ve...

Lees meer

Pleasseee, mag ik ook alleen klantcontact? Als jij daar blij van wordt, JA! Als intercedent is je takenpakket zeker niet dichtgetimmerd bij ons. Wil je meer focus op recruitment of juist meer op sales, klantcontact of relatiebeheer? Alles is mogelijk!  Er zijn functies waarin je je meer kan specialiseren in het één of het ander. Vaak kom je hier pas achter als je al een tijdje intercedent bent geweest. En dat is top, want dat betekent dat je gegroeid bent! Daar houden we va...

Lees meer

Doorgroeien als intercedent? Zeker!

Bij ons haal je het beste uit jezelf. Hier helpen we bij! Waar wil je naartoe groeien? Er zijn altijd genoeg opleidingen te volgen om je kennis te vergroten. Helemaal top, toch? Wil je bijvoorbeeld héél graag meer leren over fotografie? Leuk! Jij mooie kiekjes op je insta, wij vette foto’s op onze LinkedIn om de juiste kandidaten aan te trekken. Win-win dus. 

Of wil je meer grip op je planning skills? Ook altijd handig. Zo haal jij het maximale uit je weekend en wij het maximale uit jou. Van master planning skills worden beide partijen ook weer blij, top toch?

We kijken dus naar je ambities. Op zowel professioneel als persoonlijk vlak. En omdat we een lekker groot bedrijf zijn, kan je hier alle kanten op. Zolang je er zelf maar voor gaat!  Ontdek wat je het allerleukste vindt om te doen en pak de groei die jij nodig hebt om daar te komen.

Van intercedent naar senior en dan manager? Kan gewoon! Vind je processen helemaal het einde? Groei door naar procesmanager. Of blijkt sales helemaal jouw ding te zijn? Sales consultant, accountspecialist, salesmanager zijn ook rollen waar je dan jouw ei in kwijt kan. Krijg jij energie van de meer marketing gerelateerde taken? Wie weet is een online marketing rol wel wat voor jou! En hadden we al verteld dat onze directeur ook begon als intercedent? Precies, écht alle kanten dus.

Waar en met wie werkt een intercedent

Die kleine kantoren van Tempo-Team die je wel eens ziet in de stad? Check! Dat is je thuisbasis als intercedent. En we kunnen je vertellen: daar hebben we er wel honderd van in Nederland. Altijd wel een plekkie bij jou in de buurt dus. Plannen smeden en koers bepalen: hier gebeurt het allemaal. Lachen met je team, winnen met tafelvoetbal en meezingen met de radio, óók dat hoort erbij. Elke dag een feestje!

Naast je kantoor zet je ook genoeg stappen buiten de deur. 10.000 stappen per dag? Hoppa, kom je zo aan! Je bent namelijk vaak op pad. Want alleen zo houd je leuk contact met je klanten, uitzendkrachten en kandidaten. Door je gezicht vaak te laten zien bouw je  een goede band met ze op. >

En oké, je loopt ook lekker naar die bakker of koffietent in de buurt. Want werken onder het genot van een lekkere lunch of koffie is gewoon top!Waar en wanneer je dit allemaal doet, dat bepaal je helemaal zelf. Lekker, toch? Je bent vrij om je agenda zelf in te richten zoals je wil. Je stemt natuurlijk wel het één en ander af met je collega’s, zodat er altijd iemand in de vestiging aanwezig is. En een beetje gezelligheid op kantoor is natuurlijk ook leuker werken. Samen regelen jullie dit.

Op de vestiging werk je als intercedent soms ook samen met recruiters, planners, accountspecialisten en een operationeel manager. Wat een gezelligheid! 

Deze skills heb je nodig als intercedent

Ben jij die optimist die werkelijk overal kansen in ziet? Hou jij altijd het doel scherp voor ogen en heb je een drive naar commercieel succes? Als intercedent zet je alles op alles voor een succesvolle samenwerking met klant en kandidaat. Dat doe je met maximale inzet, enthousiasme en gezelligheid. Jij zorgt dat je die vacature mee naar huis krijgt én de klant verrast met de ideale kandidaat. Welke skills heb je daarvoor nodig? We kijken naar de volgende competenties: 

Lef
Jij doet, jij durft, jij gaat. ‘Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!’. Je denkt hetzelfde als Pippi Langkous. Ontdekken, experimenteren en ontwikkelen: dit moedigen we alleen maar aan. Fouten mag je zeker maken. Daar leer en groei je van! En dat vinden we belangrijk. Lekker buiten de lijntjes kleuren dus! 

Energiek
Leuk werk geeft energie. En die energie kan je goed gebruiken als intercedent. Plezier in je werk straal je ook uit. En zo wordt het werken voor iedereen leuker! Top!

Zelfstandig
 Als intercedent run je je eigen toko. Zelf keuzes maken, knopen doorhakken: je kan dit. Je doet zelf onderzoek, zet doelen en ziet kansen. Je gaat zelf naar de klant en ook gesprekken met kandidaten voer je zelf. Ook voer je de regie over je agenda. Vrijheid en verantwoordelijkheid, je krijgt het allebei!

Betrokken
Je praat met iedereen en snapt iedereen. Je houdt van contact. Je krijgt mensen mee, omdat je lekker betrokken bij ze bent. Je hebt inlevingsvermogen, kan mensen goed inschatten en je communicatie hierop aanpassen. Door je nieuwsgierige karakter hebben kandidaten en klanten het gevoel dat je om ze geeft. Je wilt écht helpen. Alle partijen voelen zich door je gehoord en weten dat ze altijd bij je terecht kunnen. En dat werkt lekker. 

Stressbestendig
Niet hard werken, maar slim werken! Daar houden we van. Goed plannen en prioriteren, zodat je veel mooie resultaten boekt. En zodat je ook ruimte hebt om te 'schuiven'. Als intercedent loopt je dag vaak anders dan gepland. Klanten en kandidaten bellen met je snel op met dringende vragen. Stress? Nee joh! Schouders eronder en knallen!

De perfecte opleiding..

Bestaat niet. Al heb je human resource management, aardwetenschappen, politicologie of de PABO gestudeerd. Het kan allemaal! Zolang je minimaal mbo werk- en denkniveau bezit en hoog scoort op de bovengenoemde competenties kunnen we nog wel eens heel gelukkig van elkaar gaan worden. 

Lees hier meer over ons sollicitatieproces. 

Dit is voor jou!

Tussen €2500 en €2800 bruto p/m

Tussen €2500 en €2800 bruto p/m

Flexibel budget van 12,347% p/m erbij

Flexibel budget van 12,347% p/m erbij

Bonussen en een top aandelenregeling!

Bonussen en een top aandelenregeling!

Naast werk waar je zin in hebt, krijg je hier natuurlijk meer! Hier lees je hoe het werken bij Tempo-Team is geregeld: de arbeidsvoorwaarden dus. Een mooi woord voor hoe we dingen als opleidingen, vakantiedagen, bonussen, pensioen en meer regelen. Check hieronder wat we jou allemaal bieden: 

  • €3000 bruto eurootjes als basis. Lekker!
  • Een flexibel budget van 12,347% per maand (8,5% vakantiegeld en 3,847% werkgeversbijdrage). 
    Oftewel €308 - €345 elke maand om te sparen of flexibel te besteden!
  • Een opleidingsaanbod waarin je kunt zwemmen zo groot.
  • Stapelen! Met bonussen en een top aandelenregeling. 
  • Woon-werk vergoeding en vergoeding van openbaar vervoer. 
  • Pak je koffers.  25 vakantiedagen (én max 5 weken bij te kopen). 
  • Mogelijkheid om in het buitenland vrijwilligerswerk te doen of een sabbatical op te nemen. 
  • €750 om je thuiswerkplek ergonomisch in te richten in de portal.
  • Pensioen wordt uiteraard ook goed geregeld.  

Top